KMP Poznań - Komunikat
Wydział Ruchu Drogowego Komendy Miejskiej Policji w Poznaniu zawiesza możliwość odbioru osobistego wszelkich dokumentów opracowywanych przez nasz wydział.
Szanowni Państwo,
W związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa SARS-CoV-2 uprzejmie informujemy, że Wydział Ruchu Drogowego Komendy Miejskiej Policji w Poznaniu zawiesza możliwość odbioru osobistego wszelkich dokumentów opracowywanych przez nasz wydział, a w szczególności:
- zaświadczeń o punktach karnych,
- zaświadczeń o zdarzeniach drogowych,
- kopii – potwierdzonych za zgodność z oryginałem pokwitowań za zatrzymany dowód rejestracyjny,
- opinii do projektów stałej i czasowej organizacji ruchu drogowego.
Wszystkie dokumenty będą Państwu doręczane pocztą elektroniczną bądź tradycyjną.
Jednocześnie zwracamy się z prośbą, ażeby wszelką korespondencję do Wydziału Ruchu Drogowego Komendy Miejskiej Policji w Poznaniu, w tym wyżej wymienioną (za wyjątkiem projektów – poczta tradycyjna - z uwagi na obszerność opracowań) kierować pocztą elektroniczną na adresy:
- naczelnik.wrd.poznan@po.policja.gov.pl – korespondencja ogólna,
- ubezpieczenia.poznan@po.policja.gov.pl – korespondencja dot. zdarzeń drogowych,
- stopagresjidrogowej@po.policja.gov.pl – niebezpieczne zachowania na drodze.
Korespondencja niezwiązana z problematyką ruchu drogowego:
- dyzurny.poznan@po.policja.gov.pl .
Telefon do sekretariatu Wydziału Ruchu Drogowego Komendy Miejskiej Policji w Poznaniu: 61 84 131 50.
PK/MT